دل دیدنی های شهر سرب و سراب/ فرگرد 458

 

نایت اسکیننایت اسکین

دل دیدنی های شهر سرب و سراب/فرگرد458

   تصاویر زیباسازی نایت اسکین

من درد مشترك همه فرزانگان فرهيخته و خردورزان برانگيخته را دردي ديدم نهان و رازي پنهان ، كه نه نايي براي گفتن دارند و نه نوايي براي نهفتن...و دل هاي سوخته و درون هاي افروخته شان چنين مي سرايد:
مرا دردي است اندر دل كه گر گويم زبان سوزد      

  و گر پنهان كنم ترسم كه مغز استخوان سوزد 

گروه اینترنتی پرشین استار | www.persian-star.org
من فرهنگي كهن را ديدم با رنگي كهنه .ارزش هاي كهن در زير غبار كهنگي جسارتي خردورزانه را مي طلبيد كه آگاهانه زنگارها را بزدايد و غبارها را بپيرايد.  


عکسهایی دیدنی از شهر یخ زده
من شهري يخ زده را ديدم كه همه بر و بومش اسير انجماد ،اما حلقومش پر از فرياد بود. براي شاد زيستن و آزاد نگريستن بايد گرمي در دل باشد،نه در گل

گروه اینترنتی پرشین استار | www.persian-star.org

من لب هاي خود را تاول زده ديدم از آش نخورده و خراش سترده و چه دردآور است سوختن بدون آتش و پژمردن بدون عطش!

 

06 3D[WwW.KamYab.IR] تصاویری بسیار زیبا از بهترین های نمایشگاه هنر نقاشی سه بعدی در چین

من دنياي كودكي را تا آن جا پاك و زلال ديدم كه فرشته قاب و دل شيشه اي آب را درك مي كند.

ادامه دارد...

                                شفیعی مطهر



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: قطعه ادبي

تاريخ : یک شنبه 18 خرداد 1393 | 7:40 | نویسنده : سید علیرضا شفیعی مطهر |