دل دیدنی های شهر سرب و سراب(432)

 

نایت اسکیننایت اسکین

دل دیدنی های شهر سرب و سراب/فرگرد432


تصاویر زیباسازی نایت اسکین

عکس های جالب و دیدنی - سری اول

من شهريار خودكامه اي را ديدم كه در حكمراني ستمگرانه خود چنان عرصه را بر شهروندان تنگ  مي كرد كه مردم امنيت و امان را در زندان اسارت مي يافتند و آزادي را همراه با خطر هلاكت.


گروه اینترنتی پرشین استار | www.persian-star.org

من سيمرغ را آن گاه به معناي واقعي «سيمرغ» ديدم كه حتي يك مرغ از آن نكاهند و او را ناقص نخواهند؛ بنابراين بايد همه سلايق و عقايد انسان ها را پذيرفت و هيچ باوري را نبايد حذف و طرد كرد.

جهان چون خط و خال و چشم و ابروست    

   كه هر چيزي به جاي خويش نيكوست


گروه اینترنتی پرشین استار | www.persian-star.org

من پرنده ای را ديدم که به دانه های روی دام خیره مي نگريست و به این مي انديشيد که چگونه بمیرد ؟ گرسنه و آزاد یا سیر و اسیر؟!


گروه اینترنتی پرشین استار | www.persian-star.org

من دوستاني را ديدم كه آنان را با دنيا عوض نمي كنم؛زيرا دنيا نيز نمي تواند آنان را عوض كند.


گروه اینترنتی پرشین استار | www.persian-star.org

من آسانسوری را نديدم که بتواند انسان را به یک باره به بالاترین طبقه کامیابی برساند، چنين آسانسوري هنوز ساخته نشده است ؛بنابراين انسان ناگزیر است که مسیر کامیابی را پله به پله بپيمايد و بالا برود. 
(با الهام از سخن وین دایر) 

ادامه دارد....

                 شفیعی مطهر

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: قطعه ادبي

تاريخ : دو شنبه 25 فروردين 1393 | 7:5 | نویسنده : سید علیرضا شفیعی مطهر |