دل دیدنی های شهر سرب و سراب(431)

 

نایت اسکیننایت اسکین

دل دیدنی های شهر سرب و سراب/فرگرد431


تصاویر زیباسازی نایت اسکین

جملات الهام بخش برای زندگی

من گرانبارترين گوهري كه گردن زن را مي آرايد،دستان گرم فرزند ديدم،نه زينت گردن بند.

جملات الهام بخش برای زندگی

من بسياري از انسان ها را ديدم كه قيمت هر چيز را مي دانستند،نه قدر آن ها را.

جملات الهام بخش برای زندگی

من يورش احساسات را چون شورش امواج دريا ديدم كه اگر از آن به عنوان یک فرصت سود نجوییم به منزله یک تهدید می تواند ویرانگر باشد.

عکس های جالب و دیدنی - سری اول

من ديدم كه  يك گل محبت يك لشكر قساوت را درهم شكست و رشته بنيانش را از هم گسست.

عکس های جالب و دیدنی - سری اول

من كسي را ديدم كه خورشيد را خورد و همه نورها را با خود برد.

ادامه دارد...

                  شفیعی مطهر

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: قطعه ادبي

تاريخ : یک شنبه 24 فروردين 1393 | 6:57 | نویسنده : سید علیرضا شفیعی مطهر |