دل ديدني هاي شهر سرب و سراب(346)



 

دل دیدنی های شهر 

سرب و سراب(346)

 تصاویر زیباسازی نایت اسکین

 

من مترسك ها را دوست دارم،نه به خاطر اين كه پزنده ها را مي ترسانند، براي اين كه تنهايي را درك مي كنند.

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

 من آدم هاي تنها را خيلي خوش شانس ديدم، چون كسي را براي از دست دادن ندارند.

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

من صخره سنگ هاي سختي ها را نه بر فراز آلام ، كه در زير گام نهادم و از آن ها پلي ساختم براي عبور و ايجاد تحولي در شعور.

 

من بياباني را ديدم پوشيده از برگ و در دل آن جاده اي از گلبرگ ؛ اما هيچ جاده اي را نديدم كه به هيچ مقصدي برود. اين مسافر عاشق و مهاجر لايق است كه بايد از بي راهه ها ،راه بسازد و از همدردها، همراه.

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

من ابليس را برتر از متملق و چاپلوس ديدم؛ زيرا او جاودانگي در جهنم را به جان خريد ؛اما تظاهر به دوستي آدم نكرد!!

 ادامه دارد....


                                       شفيعي مطهر

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

...و اينك تكمله هاي استاد باقري در ادامه مطلب:

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: قطعه ادبي

تاريخ : پنج شنبه 28 شهريور 1392 | 10:35 | نویسنده : سید علیرضا شفیعی مطهر |