دل دیدنی های شهر سرب و سراب(323)



    دل دیدنی های شهر سرب و سراب(323)

تصاویر زیباسازی نایت اسکین

من بسیاری را دیدم که شخصیت مرا با برخوردم اشتباه گرفتند، زيرا شخصیت من چیزی است که من هستم، اما برخورد من بستگی دارد به  این که " تو "کیستی.


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

من هر چه را كه ديدم از دست می رود، گفتم بگذار برود. چیزی که به التماس آلوده باشد، نمی خواهم، هر چه باشد. حتی زندگی...

 ( با الهام از سخن  ارنستو چه گوارا )


من کشف اقیانوس های جدید را در جرات ترک ساحل هاي ترديد ديدم . این دنیا دنیای تغییر است، نه تقدیر. 

 (با الهام از سخن ژان پل سارتر) 



گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

من افراد قشري و سطحي نگر را شيفته شناخته ها و فريفته برساخته هاي خويش ديدم. اينان متعصبانه با ناشناخته دشمن اند و نادانسته ها را اهريمن مي دانند. 


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

 من کسانی  را عمیق دیدم ،كه تلاش می کنند  واضح و شفاف باشند.

 کسی که دوست دارد به نظر توده  مردم عمیق بیاید، تلاش می کند  مبهم و کدر باشد.

توده  مردم کف هرجایی را که نتوانند ببینند، عمیق می پندارند و از غرق شدن خیلی واهمه دارند.

 (با الهام از سخن نیچه)

ادامه دارد...

                       شفيعي مطهر 


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: قطعه ادبي

تاريخ : چهار شنبه 2 مرداد 1392 | 5:51 | نویسنده : سید علیرضا شفیعی مطهر |