دل ديدني هاي شهر سرب و سراب(321)


    دل دیدنی های شهر سرب و سراب(321)

تصاویر زیباسازی نایت اسکین

 

من آن گاه انسان را در کار سیاست  فریب خورده دیدم که تصور می کرد دیگران را فریب داده است .

 ( با الهام از سخن ژول سیمون)


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

من عشق را همچون توفانی دیدم که سرزمین غبار گرفته وجود را پاک می کند و انگیزه رشد و باروری روزافزون را باروز می سازد . (با الهام از سخن ارد بزرگ)


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

من تاریخ را حقیقتى دیدم که سرانجام به افسانه تبدیل می شود و افسانه را دروغى دیدم که سرانجام به تاریخ مى پیوندد. (با الهام از سخن جین کاکتیو )


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

من طبیعت انسان را به گونه ای دیدم که می توان او را به کسب دانش رهنمون شد، اما نمى توان او را وادار به اندیشیدن کرد. (با الهام از سخن اف پى دانسى)


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

من آدمیانی اندک را دیدم که تنها به هدف می اندیشند  ! ولی بسیار کسان را دیدم که هدفشان جز خانه نشین کردن همان گروه و دسته کوچک نیست .

(با الهام از سخن ارد بزرگ)

ادامه دارد...

                           شفيعي مطهر


 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: قطعه ادبي

تاريخ : شنبه 29 تير 1392 | 5:35 | نویسنده : سید علیرضا شفیعی مطهر |