دل دیدنی های شهر سرب و سراب(310)

   

  دل دیدنی های شهر سرب و سراب (310)

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

 

من کسانی را خوشبخت ندیدم که بسیار داشتند؛ بلکه افرادی را خوشبخت یافتم که داشته ها را قدر می دانستند و کاشته ها را بر صدر می نشاندند.
گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org
من معنا و مفهوم هر پدیده را نه در نهانگاه خود آن که در نوع برداشت های ما از آن دیدم.
 (با الهام از سخن آنتوان دوسنت اگزوپری)
گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org
من هیچ روح برتری جوی را ندیدم مگر این که آمیزه ای از دیوانگی و جنون را در آن دیدم.(با الهام از سخن ارسطو)
گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org
من هیچ کامیاب موفقی را ندیدم مگر این که از پل ریسک کردن گذشته بود.
(با الهام از سخن فیشر)
گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org
من تنها تفاوت بین نبوغ و حماقت را در این دیدم که نبوغ حد و مرزی دارد،اما حماقت.....(با الهام از سخن انیشتین)

ادامه دارد...

                          شفیعی مطهر

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: قطعه ادبي

تاريخ : یک شنبه 2 تير 1392 | 6:38 | نویسنده : سید علیرضا شفیعی مطهر |