دل دیدنی های شهر سرب و سراب(305)


 

  دل دیدنی های شهر سرب و سراب (305)

بدون شرح
  من چشمه ساری از مهر و مدارا و آبشاری از محبت و صفا را در کانون خشم و خشونت و قله قساوت و سبعیت دیدم.آیا ما انسان ها نمی توانیم بر سینه سپهر چون مهر بیفروزیم و به همه مهر بورزیم؟!
 
من سپیدی و روشنایی روز و سیاهی و تیرگی شب را در چشمان خود دیدم، احساس كردم اگر چشمانم را ببندم، سياهي و تيرگي همه دنيا را دربرمي گيرد!! نمی دانم دنياي من يا دنياي ديگران را؟! 
گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org
من اعتماد را براي انسان ها تنها شناسنامه اي ديدم كه المثني ندارد. 
 

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org
من حقيقت را آتشي ديدم كه انسان حق گريز و فرد حقيقت ستيز هر چه آن را بيشتر فرونشاند، او را بيشتر مي سوزاند.
 

من در بين همه شكستني ها كالايي گرانبارتر و بلوري بي زنگارتر از دل نديدم.

ادامه دارد...

                                    شفیعی مطهر

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: قطعه ادبي

تاريخ : پنج شنبه 23 خرداد 1392 | 5:54 | نویسنده : سید علیرضا شفیعی مطهر |