دل دیدنی های شهر سرب و سراب(288)

 

 

 
 
 

 دل دیدنی های شهر سرب و سراب (288)


 
من شاخه گلی را دیدم که با صد بیان و هزار زبان با آدم ها سخن می گفت، سخناني كه نه براي گفتنش به زبان نياز است و نه براي شنيدنش به گوش.

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org
 من نه تنها سنت را نيازمند صنعت ، كه صنعت را نيز محتاج سنت ديدم.مي توان بر بام بلند صنعت پركشيد، اما از دشت سنت نيز نبريد. بايد قصر صنعت را بر بستر سنت بنا كرد؛ نه هويت باختگي و نه شخصيت ساختگي!!
img/daneshnameh_up/c/c7/TrinityAnimation.gif
من شیوع فساد و اعتیاد را در متن جامعه خطرناک تر از انفجار بمب های هیروشیما و ناکازاکی دیدم. 
 
گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org
 
من همه پدیده های طبیعت را پیام آور رب و همه انسان ها را پیامبر مکتب دیدم. برای دیدن این مقام و شنیدن پیام باید چشم و گوش دل را گشود و پیام ها را شنود.
 
 
من امنیت را نه در قفل های محکم و زنجیرهای مستحکم که در رامش روان و آرامش جان متبلور دیدم ؛چه بسیار قفل ها و زنجيرهايي كه رامش را مي رباید و آرامش را مي آلاید.
 
 
من چشم و گوش رسانه ها را دقيق ترين ناظر و شفيق ترين شاطر براي رصدكردن مسئولان ديدم. هيچ كار مسئولان در اتاق هاي شيشه اي از چشم و گوش اين ناظران پوشيده نيست.براي پيكار با فساد راهي به از آزادي رسانه ها و كاستن بهانه ها نيست.
(شاطر:زيرك،باهوش،چالاك،چابك)

ادامه دارد...

                                   شفیعی مطهر

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: قطعه ادبي

تاريخ : سه شنبه 10 ارديبهشت 1392 | 6:17 | نویسنده : سید علیرضا شفیعی مطهر |