دل دیدنی های شهر سرب و سراب(284)


 

 

 
 
 

 دل دیدنی های شهر سرب و سراب (284)


من کهنگی زمان را برای برخی ملت ها چونان دیوی دهشتناک دیدم که طراوت بهار و لطافت لاله زار را بلعید و نوروز هر چه کوشید نتوانست از روزها روزي نوين و از انگ ها ، انگبین بسازد.(انگ= شیره، عصاره،زنبور)
گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org
من ملتي را ديدم كه در هر فصل تاريخ ديگر فصول را فراموش مي كرد. نمي دانم اين خوي ناشي از حساسيت فصل است يا اسارت اصل؟!
گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org
من در نهانگاه انسان هاي خودساخته ،بنيان تقوا را چنان استوار ديدم كه با يك تق ، وا نمي رفت!!
گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org
 من در جهان ، انسان را هيچ گاه رها از رنج و فارغ از شكنج نديدم؛ چه، خاستگاه رنج، آگاهي است و سرانجام بشر بدون آگاهي، تباهي است.
من روشنگران دردآشنا را با دل های سوخته و لب های دوخته دیدم.آنان پیچک وار بر ساقه های درد می پیچیدند و این گونه می بالیدند و نه از اهل آلام که از جهل عوام می نالیدند. تلخی ها را می نهفتند و شیرینی ها را می گفتند.
ادامه دارد...
 
شفیعی مطهر 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: قطعه ادبي

تاريخ : شنبه 31 فروردين 1392 | 5:57 | نویسنده : سید علیرضا شفیعی مطهر |