دل ديدني هاي شهر سرب و سراب(269)


 

               تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعكس، كد موسیقی، روزگذر دات كام http://www.roozgozar.com

دل ديدني هاي شهر  سرب وسراب(269)

عکس هلی منتخب چهارشنبه ، ۹ فروردین ۱۳۹۱ 

من جای پای مردان بزرگ تاریخ را نه بر روی خاک که بر تارک افلاک دیدم.

عکس هلی منتخب چهارشنبه ، ۹ فروردین ۱۳۹۱ 

من در دل هر درخت سبز و زنده بوستانی ارزنده و باغي برازنده دیدم. درخت، زبان سبز زمین است و فریاد سرخ زمان.

عکس های منتخب جمعه ، ۱۱ فروردین ۱۳۹۱ 

من در اين شهر ،صداقت و درستکاری را دیدم که نه با حسن تدبیر که با قفل و زنجیر آن را بسته بودند!!


من کابوس سیاه تبر را در رویای سبز درخت دیدم. درخت سال ها با این کابوس زیست و در درون گريست؛ اما باز هم كوشيد تا ديگران را در سايه سارش آرامش بخشد و با برگ و بارش ،رامش.

 

من مهرورزي را در غياب خردورزي ، نه يار شاطر كه بار خاطر ديدم. 

ادامه دارد...

                                      شفيعي مطهر

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: قطعه ادبي

تاريخ : یک شنبه 20 اسفند 1391 | 6:13 | نویسنده : سید علیرضا شفیعی مطهر |