دل دیدنی های شهر سرب و سراب(257)

دل ديدني هاي شهر  سرب وسراب(25۷)


 

من توان تصمیم گیری و عمل شجاعانه در رویارویی با موانع ،سختي ها و مصیبت ها را کلید عظمت مدیریت و رهبری ديدم.

 

 من زایش و ‌رویش و میرش را نه روندی کاهنده که فرایندی فزاینده دیدم. به دیگر سخن مرگ و میرش را نه سیری به سوی زوال که حرکتی به کوی کمال یافتم.

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org 

من چون شبنم شرم بلبل را بر گونه نرم گل دیدم تجلی حیای بینش  را در حیات آفرینش یافتم.

موشی که گربه را به سبک "تام و جری" می زند + عکس 

من نه در قصه تام و جری که در عرصه رزم آوری موشی را دیدم که پنجه بر چهره گربه کشید. بنابراین دریافتم که گاه عرصه چون تنگ شود موش نیز بلنگ می گردد.

 

من اسطوره اعتماد به نفس را در سیمای موجودی حقیر دیدم که از روی شجاعت یا حمافت در برابر هیولایی کبیر ایستاد. 

ادامه دارد... 

                      شفیعی مطهر

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: قطعه ادبي

تاريخ : چهار شنبه 18 بهمن 1391 | 7:36 | نویسنده : سید علیرضا شفیعی مطهر |