#سیاهنمایی/17 تحقُّق یکی از وعده های آقای روحانی!

 

#سیاهنمایی/17

تحقُّق یکی از وعده های آقای روحانی!

 

گفت: آقای روحانی بالاخره انصافاً به یکی از وعده هایشان عمل کردند!

گفتم :کدام وعده؟

گفت: آن جا که فرمودند:« آن چنان رونق اقتصادی ایجاد کنم و مردم درآمد سرشار داشته باشند که به این 45 هزار تومان اصلاً نیاز نداشته باشند»!

گفتم»خدا را شکر! پس شما دیگر به یارانه 45 هزار تومانی نیاز نداری؟مگر حقوق و درآمد تو چقدر زیاد شده،که از آن بی نیاز شده ای؟

گفت: حقوق ها که زیاد نشده،کالاها آن قدر گران شده که این 45 هزار تومان دیگر مشکلی را حل نمی کند!بنابراین دیگر نیازی به آن نداریم! 

گفتم: ایشان قطعاً می خواسته این قول تحقُّق یابد. مشکلات دیگر و محدودیّت اختیارات باعث شده این ایده محقّق نشود.

گفت: یعنی ایشان از اول این مشکلات و محدودیّت اختیارات را نمی دانسته؟ مثال ایشان در شرایط فعلی ایران مثل کسی است که می خواسته با یک قاشق ماست،دریا را تبدیل به دوغ کند!

می گویند یک نفر با یک قاشق ماست به ساحل دریا رفت. به او گفتند:

می خواهی چه کار کنی؟

گفت: می خواهم با این یک قاشق ماست،یک دریا دوغ درست کنم!

مردم ضمن خنده گفتند: 

همۀ آب های دریا با یک قاشق ماست،دوغ می شود؟!!

پاسخ داد: می دانم نمی شود،ولی اگر بشود،چه می شود!!! 

گفتم:باز هم #سیاهنمایی کردی؟!

#شفیعی_مطهر

کانال رسمی تلگرام گاه گویه های مطهر

 https://t.me/amotahar

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: سیاه نمایی

تاريخ : پنج شنبه 3 بهمن 1398 | 4:41 | نویسنده : سید علیرضا شفیعی مطهر |