#سیاهنمایی/11/من بنزین را ارزان می کنم!

 

#سیاهنمایی /  11

من بنزین را ارزان می کنم!

گفت:  من بنا دارم بنزین را ارزان کنم!

گفتم: تو چه کاره ای که می خواهی بنزین را ارزان کنی؟

گفت: در انتخابات ریاست جمهوری 1400اگر مردم به من به عنوان رئیس جمهور رای بدهند،بنزین را ارزان می کنم!

گفتم: چطوری می خواهی ارزان کنی؟

گفت: مگر در کشور ما غیر از حقوق و دستمزدها نرخ همه چیزها با دلار سنجیده نمی شود؟

گفتم: خب؟

گفت: الان نرخ  دلار حدود 12هزار تومان و نرخ بنزین سه هزار تومان است. یعنی نرخ هر لیتر بنزین 25 سنت است!

گفتم: خب! یعد؟

گفت: من نزخ دلار را 15 هزار تومان می کنم،در نتیجه نرخ بنزین هر لیتر از 25سنت می شود 20 سنت !

گفتم: این دفعه علاوه بر #سیاهنمایی لطفاً خودت را به یک روانشناس هم نشان یده!!

#شفیعی_مطهر

کانال رسمی تلگرام گاه گویه های مطهر

  https://t.me/amotahar

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: سیاه نمایی

تاريخ : شنبه 16 آذر 1398 | 6:31 | نویسنده : سید علیرضا شفیعی مطهر |