دل ديدني هاي شهر سرب و سراب(157)

 

 

                       http://ravabet.com/img/oscar/1321453335.gif

من تنها کسی را که دیدم همواره مرا درست ارزیابی می کند، خیاطم بود؛ زيرا هر بار پس از انذازه گرفتن دقيق من برايم لباس مي دوخت ؛ اما ديگران لباسي بر قامت گمان خود بر انذامم مي پوشانيدند.

 homo-sapien-sapien

من انسان هاي نخستين را ديدم كه از جفا مي خروشيدند و تنها براي بقا مي كوشيدند .

...و چه مشابهت شگفت آوري ديدم بين آنان و انسان هاي استبدادزده در جهان سوم و در دوران پسامدرن هزاره سوم!! 

من راز موفقيت در زندگی را ، نه داشتن امکانات ، که بهره گیری از " بی امکانی " به عنوان نقطه قوت دیدم .  

 

من زندانیان را در پشت میله های زندان دیدم. من غمگنانه آنان را می نگریستم که شادمانه می خندیدند. درماندم که آیا زندان آن سوی میله هاست یا این سوی آن؟! 

من بزرگ ترین مصیبت را برای انسان در این دیدم که نه سواد گفتن داشته باشد و نه شعور شنفتن. 

ادامه دارد... 

                          شفيعي مطهر

 

 

 

 

 

 

 

                      دل دیدنی های شهر 

                      سرب و سراب(۱۵۷)

                             گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: قطعه ادبي

تاريخ : جمعه 12 خرداد 1391 | 10:56 | نویسنده : سید علیرضا شفیعی مطهر |