دل ديدني هاي شهر سرب و سراب(151)

                               http://ravabet.com/img/oscar/1321453335.gif

 

 

 

                      دل دیدنی های شهر 

 

من در این شهر سرب و سراب دو چیز را هرگز ندیدم: 

 یکی زنده خوب و دیگری مرده بد!!  گویی عیب بزرگ انسان ها، زنده بودن آن هاست!!

 

 

من زنانی را که خود را برای مردان بیگانه می آرایند بر این پندار دیدم که چشم مردان را تکامل یافته تر از مغز خود می دانند.

 

من انسان های ناتوان از تغییر را در سراشیبی مرگ دیدم؛ مرگي آرام با ساز و برگي در نيام!

  

من آبشارانی را دیدم که بی دریغ طراوت می باریدند و لطافت می بخشیدند؛ اما دنيايي را ديدم انباشته از خشكي ايمان ها و آكنده از خشونت انسان ها.  

تغییر

من در جهان بشري راز و رمز همه تحولات شگرف را در تغييرات ژرف ديدم،در تغيير باورها و پذيرش خطرها.   والاترين تعبير، بالاترين تغيير است!

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

ادامه دارد... 

                                             شفیعی مطهر

                      سرب و سراب(۱۵۱)

                             گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: قطعه ادبي

تاريخ : سه شنبه 26 ارديبهشت 1391 | 7:2 | نویسنده : سید علیرضا شفیعی مطهر |