واژه واهی در تیراژه تناهی

  #دل_دیدنی_های_شهرسرب_وسراب(فرگرد657

 

«واژه واهی» در «تیراژه تناهی» 

 

من وقتی دیدم کاری را حتی یک نفر می تواند انجام دهد، 
 
گفتم پس من هم مي توانم...
 
وقتي ديدم كاري را هيچ كس نمي تواند انجام دهد، 
 
گفتم شايد من بتوانم...
 
با این «نگرش، دیدن» و با این «انگیزش، اندیشیدن»
 
 «انجام هر کار» و «اقدام هر ابتکار» غیرممکن نیست!
 
«نمی توانم»،«شیله ای شوم» است و «پیله ای موهوم».
 
باید آن «شیله را درهم شکست» و آن «پیله را از هم گسست».  
 
«نمی توانم»،«واژه واهی» در «تیراژه تناهی» است!
 
 #شفیعی_مطهر
---------------------------------
شیله: حیله ،مکر،خدعه
 
پیله:پرده نازکی که کرم ابریشم از لعاب دهن خود به دور خود می تَنَد و در میان آن محصور می شود
  
تیراژه: رنگین کمان 
 
تناهی: به نهایت رسیدن،پایان یافتن،بازایستادن
 

کانال رسمی تلگرام گاه گویه های مطهر

 https://t.me/amotahar
 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: دل دیدنی های شهر سرب و سراب

تاريخ : یک شنبه 25 تير 1396 | 5:51 | نویسنده : سید علیرضا شفیعی مطهر |