دل ديدني هاي شهر سرب و سراب(134)

                   http://ravabet.com/img/oscar/1321453335.gif

 

                          دل دیدنی های شهر 

                                 سرب و سراب(۱۳۴)

                 

من آفتاب را دیدم که تنها بر گیاهانی می تابید که سر از خاک برآورده بودند. 

من امروز را نخستین روز از بقیه عمر خود دیدم؛ بنابراين كوشيدم تا براي باروري باورهايم همه تلاش هايم را به كار گيرم. 

 

من اميد را درمانگري ديدم كه شفا نمي دهد، اما مرا ياري مي كند تا دردها را تحمل كنم. 

 

من فروریختن وحشتناک بام شب را دیدم ....و این را هم دیدم که شب زدگانی مسخ شده از میان آوارهای های انبوه می کوشیدند با آجرپاره ها و سنگواره ها دوباره بام شب بنا کنند!! 

 

من خط پایان دنیا را برای کرم ابریشم دیدم .  همان جا آغاز زندگی یک پروانه بود. در همان نقطه خط زندگی یک پروانه آغاز شد. 

ادامه دارد... 

                                شفیعی مطهر



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: قطعه ادبي

تاريخ : یک شنبه 13 فروردين 1391 | 7:41 | نویسنده : سید علیرضا شفیعی مطهر |